Laman

Sunday, November 6, 2011

Maharaja Lawak Mega, Adlin.. Kureng!!









Aku, actually tak follow sangat Maharaja lawak Mega this time. Sebabnya... hmmm.. tak tahu lar, rase cam.. Hmmm.. Payah nak cakap. Tapi untuk first and second episod tuh terlayan jugak lar.. itu pung siaran ulangan sebab dah tak ader cerita kat TV.


Tapi pada pandangan aku, pelawak2 malaysia macam kurang menyengat dan idea berbanding pelawak2 jiran tetangga.. Kenapa ek? Ada rasa macam kecewa lar jugak. Itu pung pelawak malaysia yang aku rasa best pung BawalPower, gandingan Bob Kuman ngan Sobrie. 


Untuk peserta perseorangan pulak, tak ada yang menarik hati, pada pandangan aku, Jalil Hamid dan Aflin, mengarut. Tak jadi lar lawak diorang. Setakat ni aku tengok persembahan perseorangan yang best Nabil jerk. (Walaupung tak minat dia.. hehehe). Mungkin Apek pung best.. Tapi kenapa Apek tak take part ek? Bagi aku Adlin, baik keluar jerk lar.. Segan nak tengok lawak yang dia buat.. ntah ape2 cite ntah. Mungkin apa segala kritilan dan nasihat2 dia pada peserta realiti TV sebelum ni, di apply kan pada diri dia sendiri Kan... hahaha..


Chow!!!...

0 comments:

Post a Comment