Laman

Thursday, February 17, 2011

BBQ?? I Like...


Aku tak aderk idea nak buat posting ari nih.. Nak cite pasal Cat.. Jeng..jeng.. boleh jerk.. Tapi nanti ar.. esok2 ker.. sebab aku ade cite besh. Hahaha… besh..besh.. tapi sedih pung ade.. Esok lar aku cite..

OK today nak cite pasal company aku wat BBQ ari tuh. Bukan nak cite sangat sebenarnya.. lebih kepada nak letak gambo posing jerk dalam ni.. Besh nyer kalu hari2 BBQ.. tak yah kije.. Lagi satu mau memperkenal kan korang ngan geng2 opis aku larr..

S.Lee, Yan, Aku, A.Long & C.Lee


Kalu nak tahu yang kat blakang tuh.. Alahh.. Yang pakai Safety hat tuh.. Kitorang panggil dia A. Long. Name dia betul2 M.Muda. Malas ar nak panggil Abg Muda. Nanti perasan muda plak tak tua2.. Hua..hua..hua. C.Lee, plak hmm.. suke posing tunjuk gigi palsu baru dia tuh... hua..hua.. hua.. C.lee kalu bace blog saya jangang maroh deh.. Glamer aper saya letak gambo C.Lee dalam blog saya... ahaks!. Amoi baju purple name dia Siew Lee.. Amboi2 mentang dapat bunga from BF ari tuh, senyum sampai telinga. Amoi yang blue kaler tuh plak.. name dia Jin Yan atau name Thai dia Nettiya... Sawadikkap...















0 comments:

Post a Comment